Administratorė (-ius) Vilniuje

Darbo aprašymas

Trokštate tobulėti kartu su savo srities profesionalais ir atskleisti savo potencialą? 

O savo ateitį norite susieti ne tik su garsiu, bet ir kokybe pasižyminčiu prekės ženklu? Tuomet kviečiame prisijungti  prie stabilios tarptautinės kompanijos, kuri jau 20 metų vykdo sėkmingą profesionalios maisto gamybos įrangos prekybą.  

 

 Darbo pobūdis:

· Gaunamos ir siunčiamos korespondencijos: raštų, sutarčių, įsakymų, rengimas, kontroliavimas, siuntimas,     archyvavimas;

· Pirminių apskaitos dokumentų įvedimas į buhalterinę programą (Axapta);

· Bendravimas raštu ir žodžiu su klientais ir įmonės partneriais;

· Biuro aprūpinimas kanceliarinėmis ir kitomis prekėmis.



Reikalavimai

Reikalavimai:     

·  Biuro administratorės patirtis;

·  Geros anglų kalbos žinios;

·  Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, apskaitos programa);

·  Puikūs komunikavimo įgūdžiai;

·  Iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakingumas, greita orientacija.


 Ką siūlome:

·  Darbą finansiškai stiprioje, stabilioje, daugiau kaip 20 m. veikiančioje įmonėje;

·  Atsakingą ir dinamišką poziciją profesionalų komandoje;

·  Pilną savirealizaciją;

·  Patirtį bei gebėjimus atitinkantį konkurencingą atlyginimą.

 

Kandidatuokite siųsdamas (-a) savo CV per sistemą arba tiesiogiai, nurodytu el.paštu: job.9225p@soprana.recruitee.com

Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +370 636 01096, Natalja. 

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.