Administratorė (-ius) Vilniuje

Darbo aprašymas

Mūsų klientė - tarptautinė Skandinavijos kapitalo įmonė, sėkmingai veikianti daugiau kaip 20 m. Lietuvos rinkoje. Įmonės paslaugos - prekyba profesionaliomis tvirtinimo detalėmis, įrankiais ir sandarinimo medžiagomis.

Jei norite prisijungti prie šiuolaikiškai valdomos, stiprios įmonės sėkmės, kviečiame kandidatuoti jau dabar.

Šiuo metu prie komandos Vilniuje kviečiame prisijungti Administratorę (-ių).


Darbo pobūdis:

  • Skambučių administravimas, svečių priėmimas, raštvedyba, biuro priežiūra, kanceliarinių ir
    biuro prekių užsakymas;
  • Įmonės renginių organizavimas (seminarai, parodos, komandos formavimo renginiai);
  • Skolininkų pastovi kontrolė, vertinimo procedūros, procesinių dokumentų ruošimas teismui bei
    antstoliams;
  • Sutarčių rengimas, derinimas, nuraukimas, administravimas.

Reikalavimai

Reikalavimai:

  • Administracinio darbo patirtis (ne mažiau 1 metų);
  • 1 metų skolų administratoriaus patirtis (skolų išieškojimo įmonėse būtų privalumas);
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (ypač MS Excel);
  • Anglų kalbos žinios (privalumas);
    • Geri bendravimo įgūdžiai;
    • Atsakingas požiūris, sugebėjimas dirbti sistemingai, motyvuotai;
    • Puikus laiko planavimo įgūdžiai.

    Įmonė siūlo:

    •  Kasmet suteikiamas sveikatos draudimas;
    •  Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje ir nuolat augančioje tarptautinėje danų kapitalo įmonėje jauname ir veržliame kolektyve;
    •  Įvairius komandos formavimo ir švenčių renginius.

    Mėnesinis atlyginimas (neto): nuo 800 eur./mėn.
    Kandidatuokite siųsdami savo CV per sistemą arba tiesiogiai el. paštu: job.rt3w1@soprana.recruitee.com
    Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +370 636 01096, Natalja.
    Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.