Administratorius (-ė) Klaipėdoje

Darbo aprašymas

Šiam darbui mes ieškome patyrusio darbuotojo, pasižyminčio kruopštumu, darbštumu, savarankiškumu ir nepriekaištingais administraciniais bei komunikacijos įgūdžiais, bei turinčio patirties su pirmine apskaita. Naujos darbo priemonės ir darbo vieta jau laukia  komandos nario Administratoriaus (-ės) Klaipėdoje pareigoms užimti.

 

Mūsų klientė - daugiau nei 15 metų gyvuojanti tarptautinė įmonė, teikianti  statybinės įrangos nuomos bei projektavimo paslaugas įvairių tipų statiniams, laivams bei rezervuarams. Puikus aptarnavimas yra įmonės stiprybė, tad iš Tavęs taip pat tikimės, kad savo sklandžia komunikacija telefonu ir laiškais užtikrinsi aukštą klientų pasitenkinimą.

Reikalavimai

Šiame darbe Tu būsi atsakingas už: 

  • Bendravimą su esamais ir potencialiais klientais;
  • Nesudėtingų 2D brėžinių parengimą;
  • Pirminių apskaitos dokumentų apskaitą (pirkimų bei pardavimų sąskaitų suvedimą į Excel programą);
  • Atsiskaitymų kontrolę. 

Mes tikimės, kad Tu:

  • Turi puikius bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, 
  • Turi Autocad arba Draftside programų naudojimo įgūdžių - būtų didelis privalumas;
  • Sklandžiai bendrauji anglų kalba;
  • Išsiskiri tokiomis asmeninėmis savybėmis kaip kruopštumas, darbštumas, iniciatyvumas bei savarankiškumas. 

 

Mes Tau siūlome

  • Nuolatinį darbą užsienio kapitalo įmonėje kartu su patyrusiu vadovu.
  • Profesinio tobulėjimo galimybes.

Mėnesinis atlyginimas (neto): nuo 550 Eur iki 700 Eur.


 Jei Tau taip pat patinka vokiška tvarka, tradicijos,  laukiame Tavo CV!


Kandidatuokite siųsdami savo CV per sistemą arba tiesiogiai, nurodytu el. paštu: job.7fgea@soprana.recruitee.com Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +370 659 55911.