Pardavimų vadybininkas (-ė) (Klaipėda)

Darbo aprašymas

Trokštate tobulėti ne tik pardavimuose, bet ir įmonės pardavimų procesų gerinimo srityje?

Tuomet kviečiame prisijungti prie mūsų klientų - transporto paslaugų įmonės, sėkmingai veikiančios Lietuvoje ir Europoje. Norėdama ir toliau siekti geriausių rezultatų, įmonė kviečia prie komandos Klaipėdoje prisijungti pardavimų vadybininką (-ę).



Šiame darbe Tavęs laukia tokios pagrindinės darbo atsakomybės:

  • Pardavimo projektų organizavimas, rengimas, koordinavimas;
  • Komercinių pasiūlymų ir sutarčių rengimas, derybų vedimas;
  • Ryšių su esamais ir potencialiais verslo klientais palaikymas (B2B ir B2C);
  • Naujų klientų paieška bei poreikių išsiaiškinimas;
  • Nuolatinė rinkos ir konkurentų analizė.

Reikalavimai

Neabejojame, kad galite tapti svarbia įmonės sėkmės kūrimo dalimi:

  • 3 m. sėkminga pardavimų patirtis B2B ir B2C;
  • Gebėjimas užmegzti ilgalaikius bendradarbiavimo ryšius;
  • Puikūs derybiniai įgūdžiai, savarankiškumas;
  • Geri projektų valdymo, darbų planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
  • Puikios anglų kalbos žinios, rusų kalba – privalumas;
  • Vairuotojo teisės (B kategorija).


Tau siūlome:

  • Darbą stabilioje įmonėje;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Konkurencingą atlyginimą ir nuo rezultatų priklausančius priedus.

Pasinaudokite galimybe kandidatuoti ir dirbti įdomų ir dinamišką darbą įmonėje, kurioje galite augti, tobulėti ir realizuoti save.


Mėnesinis bazinis atlyginimas (neto): nuo 800 eur/mėn. + papildoma kintama atlyginimo dalis.

Kandidatuokite siųsdamas (-a) savo CV: job.h9852@soprana.recruitee.com

Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +370 636 01096, Natalja.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.