Užsakymų vadybininkas (-ė) (Klaipėdoje)

Darbo aprašymas

Įmonė užsiimanti prekių (maisto, ūkinių prekių, atsarginių dalių) pristatymu ir prekyba bei teikianti, muitinės tarpininkavimo, laivų agentavimo paslaugas, ieško komandos nario, kuris būtų atsakingas už užsakymų koordinavimą.

 

Darbo pobūdis:

  • Komercinių pasiūlymų ir užklausų klientams rengimas;
  • Gautų užsakymų suvedimas, paruošimas ir išsiuntimas klientui;
  • Sąskaitų pajamavimas ir suvedimas į buhalterinę apskaitos programą;
  • Sandėlio likučių priežiūra, prekių užsakymas, bendravimas su tiekėjais;
  • Užsakymų terminų sekimas bei visos reikalingos informacijos klientams suteikimas.

Reikalavimai

Reikalavimai:

  • Atidumas, kruopštumas, atsakingumas dirbant su informacija;
  • Gebėjimas dirbti su dideliu informacijos srautu;
  • Patirtis dirbant su buhalterinėmis programomis;
  • Anglų ir rusų kalbų įgūdžiai žodžiu ir raštu;
  • Patirtis logistikos, muitinės tarpininkavimo srityse būtų Jūsų privalumas; 


 

Įmonė siūlo:

  • Darbą įmonėje, kuri nuolat investuoja į procesų tobulinimą, užtikrina komfortiškas darbo sąlygas savo darbuotojams;
  • Stabilų atlyginimą ir priedus priklausančius nuo rezultatų;
  • Visus reikalingus apmokymus ir pagalbą darbe;
  • Palaikantį vadovą - savininką ir draugišką profesionalų kolektyvą.

Mėnesinis atlyginimas (neto): nuo 700 eur. iki 1000 eur.


Kandidatuokite siųsdamas (-a) savo CV per sistemą arba tiesiogiai, nurodytu 

el. paštu: job.gm5y9@soprana.recruitee.com

Jei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +370 636 01096, Natalja. 

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.